¡Atención! Este sitio usa cookies y tecnologías similares.

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso. Saber más

Acepto

Política de cookies

¿Qué son las cookies?

Las cookies son pequeños archivos de texto que se descargan en tu equipo al acceder a una página web.

No son virus malignos, sino herramientas que cumplen un papel esencial para la prestación de numerosos servicios en internet. Entre otras cosas permiten recordar el idioma en el que quieres navegar en la web, recopilar estadísticas para optimizar la funcionalidad del sitio o que puedas compartir nuestros contenidos en tus redes sociales.

¿Qué tipos de cookies utiliza esta página web?

Cookies técnicas. Son aquellas creadas y gestionadas únicamente por nosotros y que permiten la navegación a través de nuestra página web y la utilización de sus diferentes opciones y servicios.

Cookies de análisis. Son aquellas que bien tratadas por nosotros o por terceros, nos permiten cuantificar el número de usuarios y realizar la medición y análisis estadístico de la utilización de nuestra web.

En ningún caso obtenemos información sobre los datos personales del usuario, garantizando la tutela de la privacidad de las personas que navegan por la web.

Cómo desactivar nuestras cookies (o cualquier otra)

Aunque la mayoría de los navegadores acepta cookies de forma automática, puedes modificar la configuración de tu navegador para permitir, bloquear o eliminar las cookies instaladas en tu equipo.

Cómo configurar las cookies en Internet Explorer.

Cómo configurar las cookies en Google Chrome.

Cómo configurar las cookies en Firefox.

Cómo configurar las cookies en Safari.

single image

PROFESORADO

eva losada

Eva Losada

Interpretació

Entrenament actoral amb exercicis de Lecoq. Es busquen les eines individuals perquè en pugui sorgir un actor. Descubrint en nosaltres mateixos tot el nostre ventall de possibilitats. Moviment en l'escena, improvizacions, l'actor, jocs teatrals, escenes de text.

Taller
El taller conclou amb representació al Juny on es porta a un escenari la feina feta perquè l’actor pugui fer un tast del que és i representa la professió. Unim un tast de les disciplines treballades al llarg dels estudis amb una dramatúrgia que en fa possible l’espectacle.fe

enric cambray

Enric Cambray

El text com a vehicle

Us heu imaginat mai que podeu construir un personatge a partir d'un signe d'interrogació? Que una coma o un punt us poden dur a l'estat emocional del personatge?

A partir de textos de dramaturgs de totes les èpoques coneixerem quines pistes ens dóna la paraula escrita i quin món de possibilitats ens obre.

ferran utzet

Ferran Utzet

Text

Repàs dels textos teatrals més capdavanters al llarg de la història. Des de la tragèdia al text contemporani.

Recitant i donant l’entonació a textos diversos en un viatge d’èpoques, direm a Shakespare i a Chekhov entre molts d’altres acaben de formar a l’actor en la seva versatilitat actoral.


marta montiel

Marta Montiel

Veu i dicció

Prendre consciència del nostre instrument vocal i aprendre a fer-ne un ús més òptim i expressiu connectant la ment, el cos i la veu en l'acció de comunicar.

PIC

Per què vull ser actor? Un actor és un artista? Què és el talent? Què és l'èxit? Descobrirem múltiples formes de teatre, analitzarem la situació laboral del sector, tindrem artistes convidats i crearem el nostre propi projecte artístic.

Interpretació

Treballar el nostre organisme per desprendre'ns dels hàbits que interfereixen en l'expressió lliure de les emocions. Jugar gaudint de la llibertat que ens dóna el teatre. Valorar, detectar i descobrir que l'imaginari, la disponibilitat física i emotiva i la necessitat de dir alguna cosa són essencials pel treball de l'actor.

sam allan

Sam Allan

 Escenes en anglès

Acting in English can open many doors in this Industry and it is becoming an increasingly important skill. However performing in a different language can be a difficult challenge, you need to make sure you feel comfortable and have confidence. In this class students learn how to feel more at ease when acting in English. We work on pronunciation and speaking with clarity as well as different types of English accents.

 

claret papiol

Claret Papiol

Clown

El Joc del pallasso

Entendre i descubrir aquest personatge sensible i juganer capaç de deixar-se sorprendre per el món que l’envolta i meravellar-nos amb la immensa força de la seva fragilitat.

pau cirer

Pau Cirer

Interpretació amb màscara

A través del joc amb les màscares neutres, larvàries expressives, es donarà a conèixer els principis bàsics de l’ofici de l’actor (les qualitats energètiques, l’economia d’acció, les estructures motrius, l’extrasensorialitat, les equivalències, la precisió, les oposicions, etc.). Amb la improvisació i l’anàlisi dels moviments per un cos-ment que modeli la nostra presència escènica.

Commedia dell’Arte - Comèdia Humana.

La formació en Commedia dell’Arte és senzillament aprendre l'ofici del teatre. A través d’aquest gènere dramàtic desembocarem a la Comèdia humana (mitja màscara), com a via per conèixer les tècniques i transposar-les a l’actualitat. Alhora, tindrem l’oportunitat de construir la nostra pròpia màscara (mòdul de sis sessions), i sobretot, potenciarem les nostres habilitats interpretatives des dels personatges i la destresa tècnica.

montse roig

Montse Roig

Teatre - Dansa

Classes de moviment i improvisació on cada persona pot descobrir el seu moviment i espontaneïtat. Partim d'una preparació de respiració, tècnica de dansa contemporània i mobilització de la columna. Aconseguim la comprensió profunda del moviment, del ritme i de l'espai.

Dansa per Actors
Recorre diferents estils de dansa com els balls de salò, el cabaret, el hip hop... per agafar-ne el ritme, l'aire, els passos bàsics i tenir la llibertat d'utilitzar-ho quan ho necessitis. Es faran exercicis per prendre consciència d'elements bàsics de la dansa com l'escolta, el treball en parella, els impulsos, el pes, la disponibilitat... per fer-ho utilitzarem diferents tècniques i pràcs de moviment.

elies barbera

Elies Barberà

Veu.

Aprendrem a utilitzar el nostre instrument sonor de la manera més òptima i més expressiva.

Dir poesia
Aquest curs ofereix les eines bàsiques de la recitació.

Història del teatre
Coneixerem els principals corrents del teatre occidental des de la Grècia clàssica fins als nostres dies.

maria casellas

Maria Casellas

Cant

L’objectiu és treballar la tècnica cant i conèixer el propi instrument per tal de poder tenir unes eines bàsiques per cantar.

Repertori de teatre musical
Adreçat a actors i actrius que vulguin aprofundir en el treball interpretatiu d’una cançó dramàtica, aplicant tècnica vocal i tècnica d’interpretació.

Taller de teatre musical.
Coneixerem el gènere a través de nocions de cant, interpretació i de coreografia

mar regot

Mar Regot

Fem una ullada pel món del teatre

En aquest projecte parlarem i utilitzarem el teatre com a eina educativa, com a mitjà deshinibidor per a l'infant i com a medi per expressar la creativitat d'aquest.
L'activitat va dirigida a infants d'edats compreses entre els 7 i 9 anys. Agafem aquestes edats perquè és el moment on els nens comencen a creure i endinsar-se en el món imaginari i fictici, i comencen a crear els seus propis mons i les seves pròpies idees.

tino

Tino Carreño

Producció Executiva

L’assignatura "Producció executiva" pretén donar a l'estudiant eines necessària que els ajudin a desenvolupar-se en el mercat laboral i desenvolupar una visió panoràmica i sintètica de la situació actual de les Arts Escèniques a Catalunya. Així mateix, adquirirà competències bàsiques en el camp de la gestió i organització d'espectacles fent especial èmfasi en la necessitat de desenvolupar aquestes tasques des d'un punt de vista
altament professional.


rosa nicolas

Rosa Nicolás

Lluita escènica

Que és la lluita escènica i perquè?
La lluita escènica és un sistema de lluita, amb armes o a mà buida, pensada per els actors. Aquest sistema té dos objectius molt clars i importants:
1) Lluitar assegurant la integritat física dels actors.
2)Treballar la lluita incorporant les tècniques interpretatives necessàries que facin creïble la lluita i l'actuació dels combatents.
La distancia i el freqüent contacte visual entre els dos lluitadors, la precisió en l'atac i defensa, el ritme i el "tempo" son uns dels factors més importants per aconseguir els dos objectius abans esmentats. En definitiva, es podria dir, que els personatges es barallen mentre els actors es comuniquen. La lluita teatral és una tècnica necessària dins l'entrenament dels actors que millora la coordinació, la comunicació a escena, la precisió, l'atenció i la concentració, apart de ser un bon exercici físic.

daniel sese

Daniel Sesé

Preparació al càsting

A més del talent innat i una bona formació artística, l'actor ha de saber superar amb èxit els càstings. En aquesta assignatura, l'alumne coneixerà tots els factors que intervenen en aquest procés de selecció, des de la preparació d'un personatge, fins al material que necessita per entrar al món laboral.

jordi bertran

Jordi Bertrán

Titilles

Curs de titelles i de moviment d’objectes. És un curs per aprendre la professió de titellaire.

montse tolosa

Montse Tolosa

Maquillagte

Què aprenem?

A conèixer els productes i la seva aplicació. Saber realçar-nos la nostra bellesa.A més, és una eina que ens ajuda a ficar-nos en el personatge que hem d’interpretar.

Què fem?
Seguim una temàtica, practicarem diferents rols fent auto-maquillatge.